Tuesday, September 24, 2013

Apa Kata Dr Khadijah...

Zero2Hero Gambang baru2x ini kami dapat dengar perkongsian dari seorang insan luar biasa iaitu Dr Khadijah Md Jadi. She was a practicing doctor for 24 years but NOW already a FULL TIME Herbalifer!

She's 51 years old with 7 children. When she started HL she had a lot of health problems. Alhamdulillah in 3 months she lost 8kg and her sakit lutut also gone! Thank you Allah & thank you Herbalife!

Ini gambar Dr Khadijah yang kami dapat dari internet :)

Apa yang Dr kongsikan, pertama sekali tentang datang ke event Herbalife. Tujuan pertama kita datang adalah untuk belajar agar kita boleh menjadi lebih sihat dan agar dengan ilmu yang kita ada boleh membantu orang di sekeliling kita, insyaAllah kita boleh menjadi orang yang lebih berguna.

Keduanya adalah untuk kita membina keyakinan kita tentang product dan juga syarikat Herbalife! Jadi apa yang kita perlu buat adalah hadir semua event Herbalife! InsyaAllah kita boleh berjaya.

Hari ini statistik dunia menunjukkan 1.6 billion manusia ada masalah berat badan dan lebih 400 juta adalah obese! Malaysia adalah negara No 1 obese di Asia!!! Jadi kita memang ada tanggungjawab untuk membantu.

Herbalife adalah cellular nutrition dan ianya sesuai dan selamat untuk semua seperti untuk
  • turunkan berat badan
  • awet muda
  • gastrik
  • orang tua - Ibu Dr Khadijah berumur 84 tahun pun ambil HL!!!
  • ibu mengandung
  • kanak-kanak
  • atlit 
It's a great solution at the right time! It's the BEST nutrition for your family!

Jadi apa yang kita perlu buat adalah kita sendiri mesti makan Herbalife kemudian kita tolong family kita. Berikan hadiah nutrisi terbaik untuk keluarga kita. Macam dalam kapal terbang, pastikan kita pakai oksigen mask sebelum kita boleh tolong famili kita.

Herbalife adalah produk berasaskan buah-buahan dan tumbuhan. It is the best food for your body!

Yang paling best for the past 7 years we have been the best meal replacement company in the world! We are #1 in Malaysia. Why? All because we are CELLULAR NUTRITION!

 


No comments:

Post a Comment