Monday, September 23, 2013

Boleh berimpian semula :) Thank You Allah!

Alhamdulillah, weekend baru lepas ini kami ke Zero2Hero (Z2H) di Gambang, Kuantan.

Memang luar biasa, ini merupakan Z2H yang terbesar setakat ini dengan lebih 3800 yang hadir dari seluruh negara termasuk ada yang datang dari Indonesia & Singapura. Wow!

Kami pergi kali ini membawa anak kami Danish. Dua orang anak lagi ada kem Puncak sekolah agama mereka. Macam-macam cabaran nak pergi kali ini dengan kereta rosak, alhamdulillah kami bersama Shiema & Atikah dapat tumpang Ijat ke Gambang. Thank You Ijat!

4:00 pagi dah bangun! Excited!!! Pukul 5:00 lebih, Ijat sampai rumah ambil kami bertiga kemudian ke UM ambil Shiema & Atikah dan terus ke Gambang. Tiba di Gambang 9 lebih. Terus masuk dewan untuk sesi pertama.

Sharing pertama adalah dari Guest Speaker Mr Francis Edwin Taye, Executive President Team member. Dia berkongsi tentang apa yang Mark Hughes selalu cakap -

It's not important where you are NOW but where you want to be in the future.

Dia share semua orang mempunyai cabaran. Soalannya adalah, If YOU are facing challenges in your life, are YOU willing to do the work?

We must have big dreams! Antara dreams your stand out bagi kami pada hari itu adalah Presidents Team Tuan Haji Allen yang mempunyai impian ingin bersedakah RM50,000 sebulan!!! Wow! Memang seronoknya kalau dapat memberi dengan lebih banyak.

Chairman's Club Member Blake Morgan mempunyai impian memiliki sebuah Pulau! Wow! Itu merupakan impian kami juga dahulu. Kini dengan Herbalife kami boleh bermimpi semula :)

Go Presidents Team 2015!!!

No comments:

Post a Comment