Monday, January 14, 2013

Why Herbalife at STS pertama untuk 2013

Alhamdulillah, Ahad lalu, 13 Jan 2013 kami berpeluang menghadiri STS pertama kami di Marriot Putrajaya untuk tahun 2013. Wah! Hotelnya memang cukup hebat. Besar & amat selesa. Minggu lepas kami di HOM di Hotel Seri Pacific,KL minggu ini di Marriot Putrajaya pula. Memang seronok!

STS telah dimulakan dengan perkongsian dari GET Team member Chin Hsien Hui dengan tajuk WHY HERBALIFE?

Latarbelakang, Hsien Hui berasal dari Ipoh kini menetap di Seremban. Mula Herbalife pada tahun 2008. Pada masa itu ingin mencari peluang pendapatan lebih dan inginkan lebih masa bersama keluarga. Pemegang IJAZAH dalam Food Technology dan ada MASTERS dalam communications. Kerja Hsien Hui adalah mengutip dana untuk bantu orang bayar bil hospital mereka. Gaji permulaan RM1700 sahaja dan gaji terakhir setelah 4 tahun bekerja di hospital cuma RM2200 sahaja! Kenaikan RM500 selama 4 tahun bekerja :)

Hsien Hui berkongsi tentang Herbalife hari ini yg sudah 33 tahun, lebih 90 juta pengguna berpuas hati di seluruh dunia, lebih 2 juta pengedar dan kini beroperasi & lulus kementerian kesihatan di 88 buah negara!!! Pertumbuhan tahunan yang kukuh, disenaraikan di NYSE dan bayaran pampasan tertinggi sehingga 73%!!! Memang luarrrrrbiasa :)

Herbalife adalah untuk orang yg ingin mencari perkara2x berikut:
1. Pendapatan berdasarkan aktiviti atau usaha.
2. Bebas bekerja sendiri tanpa majikan.
3. Boleh menetukan waktu kerja sendiri.
4. Kerja sambilan dengan gaji penuh.
5. Kerja di mana saja anda suka.
6. Kejayaan bersama pasukan anda.
7. Prospek kejayaan luar biasa!

Hsien Hui berkongsi, 4 tahun di hospital gaji dari RM1700 naik RM2200 sahaja. Kini sudah 4 1/2 tahun dengan Herbalife pendapatannya adalah RM22,000 sebulan!!! WOW! Hsien Hui juga share, rahsia kejayaan Herbalife dia adalah events. Pastikan pergi semua STS, Specatcular & Extravaganza!!!

Jom kita berjaya bersama. InsyaAllah. Why Herbalife? Why not Herbalife!

No comments:

Post a Comment